کاشف وب

طراحی سایت ، خدمات وب ، قالب وبسایت

کاشف وب

طراحی سایت ، خدمات وب ، قالب وبسایت

سلام به کاشف وب خوش آمدید
از کجا هاست بخریم - بهترین میزبانان وب

از کجا هاست بخریم - بهترین میزبانان وب

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۱۸ ب.ظ

با سلام و درود فراوان خدمت تمامی همراهان کاشف وب ؛

امروز قصد دارم که در رابطه با وب هاستینگ برای شما عزیزان نکاتی رو ذکر کنم ؛

مقدمه : داستان چیست ؟


ممکن شما عزیزان تاره با دنیای وب آشنا شده باشید بدین منظور پیشنهاد می کنیم اگر تازه کارید حتماً یک نگاهی به این مطلب بیاندازید


مطلب پیشنهادی : آشنایی با دنیای وب - مقدمه


خیلی از افرادی که تازه شروع به کار کرده اند به قولی تازه استارت کار را زده اند ، مقداری سردرگم هستند که هاست و دامین را از کجا خریداری کنند .

برخی از افراد ( از جمله بنده خنده ) در همان ابتدای کار هاست های قدرتمند و گران قیمت می خرند که واقعا نیازی به آن ندارند ؛ بعضی از افراد هم آنقدر هاست ضعیف می خرند که در آخر هیچ فضایی برایشان باقی نمی ماند .

خیلی دوستانه بهت می گم ، ببین برادر من ، خواهر من اولین کاری که باید انجام بدی یه تخمین خیلی نزدیک به واقعیته ، خب حالا این یعنی چی ؟! باید اول هدفت رو از داشتن یک سایت برای خودت معرفی کنی ؛ می خوای توی سایتت چیا بذاری ( مثلاً تصاویر زیاد ، فیلم و ... ) و متناسب با اون حجم رو انتخاب کنی .

دومین کاری که باید انجام بدی اینه که بازدید سایتت رو تخمین بزنی ، بذار یه مثال برات بزنم مثلا تو می خوای سایت یک آموزشگاه علمی بزرگ رو طراحی کنی ، فرض کن بعد از هر آزمونی که میگیری نتایج رو توی سایتت میزاری و مثلا حدود 10000 نفر زمان اعلام نتایج باهم میان توی سایتت ، اگه هاست ضعیفی داشته باشی مسلماً سروری که هاستت روشه می ترکه !!!

من توی چند تا سایت عناوین بهترین میزبانان وب رو جست و جو کردم ولی متاسفانه چیزی جز تعریف الکی ندیدم ولی خداییش نباید بی انصافی کرد چند تاییش رو خودمم قبول داشتم ، بگذریم ؛

بریم سراغ فاز سوم یعنی هزینه ها داشتن یک وبسایت معمولی که بازدید داشته باشه حداقل صد هزار تومان بودجه میخواد ، مثلا سایتی مثل مثالی که از آموزشگاه علمی در بالا زدم بالای دو سه میلیون تومان بودجه میخواد ، این بستگی به سایتی داره که میخوای طراحی کنی ؛ البته با پیشرفت دنیای تکنولوژی امروزه اگر فضای هاستت ( یا بقیه ی سخت افزار ها ) کاملاً استفاده بشه امکان ارتقا هست ! پس از لحاظ حجم زیاد نگران نباش ، اگه تخمینی که زدی نزدیک به واقعیت نبود غصه نخور زبان درازی

و اما یک پیشنهاد :


اگه تازه شروع به کار کردی و آشنایی لازم رو نداری یه هاست تمرینی ارزان بخر و اونقدر باهاش ور برو و بازی کن تا قلقش کاملاً بیاد دستت برای اینکار یه پیشنهادی برات دارم میتونی از شرکت زیر که یه هاست حجیم اشتراکی نسبتا متوسط که قیمتش 1000 تومانه برای یادگیری استفاده کنی ، خدایی نکرده سایت اصلیت رو روی این هاست نندازی که تمام زحماتت در یک چشم به هم زدن به باد میره :

فناوری اطلاعات برترین


وقتی وارد سایت شدی روی منوی خدمات و زیر منوی هاست و دامین رایگان کلیک کن و راهنمایی ها رو بخون ؛ قیمت این هاست 1000 تومان هست که خداییش پول یک بسته چیپسه ولی 30GB فضا بهت میده که از همین باید بفهمی که بسیار بی کیفیته چون این حجم یه هاست قوی حدودا 200.000 تومان آب میخوره ولی برای تمرین فوق العاده ست .

فکر کنم خیلی حرف زدم بریم سراغ معرفی میزبانان برتر ، توجه کنید که اینا همش بر اساس تجربیاتیه که بنده داشتم :

نکته : طی یک مطلب کاملاً مهم و مکمل این مطلب تمامی قسمت های یک هاست رو توضیح خواهم داد که در آینده لینکش رو هم اینجا قرار می دم .

1.میهن وب هاست

دوست عزیز نمیخوام زیاد توضیحات پیچیده از سرور و ... ش بدم در چند کلمه مزایا و معایبش رو میگم .

مزایا :

پشتیبانی قوی ، هاست های قوی ، قیمت های نسبتاً مناسب 

معایب : 

تنوع پلان ها کم و فضای نسبتا اندک 

نتیجه : 

این میزبان رو بنده استفاده کردم و تایید می کنم و یک ایده دارم که سال بعد شخصا خودم از این هاست استفاده خواهم کرد 

2.مارال هاست

مزایا

پشتیبانی قوی ، سرویس های قدرتمند 

معایب


هزینه نسبتا بالای سرویس ها

نتیجه 

میزبان خوبی هست ولی باز هم میهن وب هاست رو پیشنهاد میکنم

3.هاست نتورک

مزایا : 


پشتیبانی نسبتا خوب ، تنوع سرویس ها بالا ، قیمت های متناسب و کارمندان بسیار خوش برخورد

معایب : 

قطعی زیاد سرویس های ایرانی 

نتیجه : 

میزبان بسیار عالی هست ولی بنده به شخصه میهن وب هاست رو ترجیح میدم 

نتیجه گیری کلی : برای هاست معمولی وبسایت تون میهن وب هاست بسیار عالی هست و برای هاست بکاپ و دانلود هاست نتورک بسیار عالی هست ؛

بنده در اینجا دو میزبانی رو که امتحان کردم تا بحال و رضایت بخش بوده رو براتون گفتم و میزبان های عالی دیگه ای هم 100% وجود داره .

چند نکته 


  1. عزیزان توجه داشته باشید که هاست های رایگان زیاد هستند ، پیشنهاد بنده این است که هرگز از این سرویس ها استفاده نکنید چون جز ضرر چیزی نخواهند داشت .
  2. چند روز پیش برای یکی از مشتریام هاستی از شرکتی بنام " میزبان فا " خریداری کردم متاسفانه برخلاف تعریف خیلی از سایت ها پشتیبانی وحشتناک ضعیف و هاست های بسیار ضعیف ( و گران قیمت و طبق توضیحات قوی )  و شلوغ داشتند که سایت رو بزور روش آپلود کردم ، هرگز از این سرویس رو پیشنهاد نمی کنم ، " سرور پارس " رو هم قبلا امتحان کردم و پشتیبانی نسبتا خوبی داشت ولی هاست های اشتراکیش واقعا شلوغ بودند ولی قیمتاش خوب بود . ( بنده به هیچ وجه قصد کوبیدن و بدنام کردن این دو شرکت رو ندارم و بر اساس تجربه ای که داشتم اینو نوشتم در صورتی که هر کدام از شرکت ها راضی نبودند لطفاً به بنده پیام خصوصی بفرستند و با کمال احترامی که براشون قائلم این قسمت رو حذف می کنم ).
  3. تجربه ثابت کرده هر پلان هاستی که بالاش زده پر طرفدار ضعیف تره اخم چون اون هاست شلوغ تره .
  4. بعضی از سرویس دهنده ها SSL رایگان محصولشون رو محبوب تر می کنن و قیمتشو میبرن بالا آقا من شخصا خودم با هزینه بسیار پایین برات SSL رو نصب می کنم (کافیه از طریق منوی تماس با ما با یه از طریق ایمیل kashefweb در یاهو با من ارتباط برقرار کنی ) که بخاطر این آپشن هزینه بیشتری پرداخت نکنی .

جمع بندی


با توجه به تجربیاتی که داشتم واقعا انتخاب بین این سه تایی که گفتم سخته ولی واقعا خودم در آینده از " میهن وب هاست " استفاده خواهم کرد و به شما هم این میزبان رو پیشنهاد می کنم .

باتشکر از اینکه همراه من بودید ...

دوست عزیز اگه میخواین دوستتون هم از این مطلب بهره ببره کافی این لینک رو براش بفرستید :

http://yon.ir/aRIuh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
کاشف وب

با سلام به وبلاگ کاشف وب خوش آمدید ؛
در این وبلاگ میتوانید تمامی اطلاعات لازم را در قالب متون بسیار کوتاه مشاهده کنید .
امیدواریم که استفاده کنید ...
لطفا با نظرات و پیشنهادات سازنده خود در پیشرفت وبلاگ سهیم باشید
باتشکر
ایمیل اصلی ما : kashefweb_ir[at]yahoo[dot]com

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید